ХХІ століття в
історії людства характеризується появою технічних новинок, які швидко стають
атрибутами нашого повсякденного життя. З`являються нові інформаційні технології
і як наслідок – усе більше видів діяльності люди виконують за допомогою комп`ютерів
і комп`ютерних мереж. Наслідки «інтернетизації» оцінюють неоднозначно. Нині не
існує джерела інформації, яке можна було б порівняти з Інтернет за потужністю
та оперативністю. Але при цьому, з одного боку,інтернет - технології являють собою спосіб розширення кола знайомств,
установлення нових контактів і широко використовуються людьми саме для
спілкування, з іншого ж, саме інтернет – технології сприяють відчуженості між
людьми. Тому періодично розгортаються кампанії проти поширення Інтернету, його
не підконтрольності, проти окремих видів розміщеного в Мережі «контенту».
Обговорюється проблема заміни або витіснення інтернет – комунікації спілкування
в реальному соціумі. Приділяється увага вивченню впливу комп`ютерів на здоров`я
людей, адже при довготривалій роботі за комп`ютером погіршується зір, виникають
проблеми зі спиною, шкідливо діє на організм випромінювання. А як діють комп`ютери
на психіку людей, особливо дітей, психічний стан яких ще недостатньо сформований
та цілісний? Усе частіше виникає залежність і дорослих, і дітей від комп`ютерів.Якщо ще досить недавно серед улюблених занять
підлітків називали слухання музики, перегляд телепередач, відвідування
дискотек,то останні роки захоплення
комп`ютерними
іграми витіснило їх. Більше 70% сучасних школярів на запитання про свої
інтереси і захоплення згадують комп`ютер нарівні із заняттям спортом, прогулянками та
спілкуванням з друзями. За статистичними даними, майже кожен підліток у віці
13-16 років пробував неодноразово грати в комп`ютерну гру. Це проблеми, вирішенням яких
необхідно займатись вже сьогодні, адже з`являються негативні наслідки процесу інформатизації,
який впливає на соціально-психологічне здоров`я дітей.Тому метою нашого проекту ми обрали з`ясування рівнянебезпечного впливу використання комп`ютерів на дітей, зокрема небезпечність роботи дітей
в Інтернет, залежність їх від комп`ютерних ігор.
У роботі застосовано
гіпотетико-дедуктивний метод, який передбачає збір фактичного матеріалу, побудову
на його основі гіпотези й перевірку істинності цієї гіпотези на фактах, також
використано описовий та зіставний методи.
Робота включає презентації: Небезпека
роботи в Інтернет, Комп`ютерна
залежність дітей,Комп`ютерні віруси.
Використана
література:
1.Прийменко
В. Діти, які грають в ігри // Психолог. – 2006. - № 46. –с. 3-14.
2.Чирва Л.
Робота над науковим дослідженням //Вивчаємо українську мову та літературу. –
2010. - № 2. - С. 9-12.
3.Психологічні
особливості спілкування в Інтернет // Інформатика. – 2007. - № 11. – с. 8-11.
4.Дорошенко
Ю. Комп`ютерна
екологія // Інформатика. – 2005. - № 42. – с. 3-8.